לענוד מזכרת תמידית לחיים של פיתוח עצמי - עכשיו במחיר הטבה!
מחיר המארז: 72 ש"ח + משלוח



כל אחד סוחב איתו משהו, לכל אחד יש הרגלים שרוצה לשנות או תחום בחייו שלא מצליח לפתור. לשים את עצמנו במקום הראשון זה תמיד קשה, תמיד דוחים למחר ותמיד חושבים איך נתחמק מלעבוד על עצמנו.. רמי דבורה- מצליח לגעת בנקודות שלא ידעתי שקיימות בי, מצליח לפתוח את הלב ולשחרר כאבים שסחבתי איתי המון שנים בלי לדעת או להבין למה. קודם כל אנצל את ההזדמנות שוב להודות לו על היכולות שלו ואם מישהו קורה את זה ומצליח להזדהות, תנו לעצמכם להיות במקום הראשון. תאמינו שאפשר אחרת, אני נשבעת שלא האמנתי שאפשר והיום אני אומרת בלב שלם - אפשר!!!! יותר ממה שאי פעם תצליחו לדמיין שאפשר.


אתמול השתתפתי בסדנת סגנונות תקשורת של רמי דבורה ואני פשוט עד עכשיו לא יכולה להרגע! זה היה וואו אחד גדול! אני זאת שלא יכולה להשאר בריכוז גם חצי שעה, הייתי מרותקת לרמי 7:30 שעות! הוא חד משמעית מרצה מספר אחד בארץ. קיבלתי כלים וידע, שיעזרו לי בוודאות לעבור את החיים האלה בכיף גדול יותר) לייק

"רמי... You are the Best – הייתי בהרבה סדנאות, ראיתי את כולם, ואתה הטוב מכולם! תודה ענקית"

הבן אדם פשוט גאון. אתם תסתכלו על הבן אדם, הוא יסתכל עליכם בחזרה, והוא כבר קורא אתכם. הוא מראה לכם מי אתם בפנים, שאתם לא תראו את זה מול המראה. רמי הוא הבן אדם עם הכי רגש שיש, הכי אהבה שיש. זה באמת יתן לכם המון. תודה


מרצה יוצא מן הכלל! העשיר אותי בתכנים ובכלים לעמידה מול קהל. רמי דבורה, טריינר מרתק וערכי.

אני כבר עושה תהליכים עם רמי שנה שלמה, אין אנשים כאלה. באתי אליו עם המון בעיות, דברים וחששות בעסקים, זוגיות, בריאות, בכל דבר הבן אדם פשוט רואה אותך. הוא ייתן לכם כלים ויעזור לכם להשיג את מה שאתם רוצים להשיג. אז תעשו לעצמכם טובה ותבואו לחיות את החיים שאתם רוצים


"תודה על הסדנה הזו שתמשיך להדהד עוד הרבה זמן. על 3 ימים משנים חיים. אין מילים שיכולות באמת להסביר מה קורה כשקופצים לעומק ומגיעים לשורשים. מה שקורה בסדנה הוא כל כך עמוק ומשנה חיים תודה!"


עולים לבמה תודה על חווייה חזקה בכל הגוף. ממש הגוף כאב לי. ובבית הכאב התפוגג. שמחה פריצת הגבולות שעשיתי. העזתי להיות יותר מגוונת להעיז לבטא. וגם רוצה ללכת עוד יותר רחוק עם עצמי. הרבה תרגילים תחושה שיש על מי לסמוך רמי נותן בטוטאליות את כולו ביחד עם אייל שהכניס עוד מימד משחרר ומאפשר .הפחד לעמוד על במה מתפוגג. הסדנא בסטנדרט גבוה. אני מעריכה ומודה על המלון הצוות המשתתפים ולרמי על החוויה המעצימה. ס ג.


הסמינר הכי טוב שהייתי בו עד כה. הרים את יכולת העמידה שלי מול קהל לרמה הגבוהה ביותר. מומלץ בחום! גם מנסיון שלי וגם של הרבה אחרים. גם ואולי בעיקר אם אתם כבר מרצים מנוסים


אם לא היה את רמי דבורה היה צריך להמציא אותו!! ממליצה בחום על סדנת סגנונות תקשורת שווה כל שקל.


חסרים לכם פרטים? יש לכם שאלות?
מעוניינים לרכוש מוצרים נוספים?
לחצו על כפתור זה ותגיעו ישר לצוות המטפל!