שלושה ימים מ ד ה י מ י ם, מעצימים ומקפיצים קדימה - בכל המובנים. אין ספק כי רמי דבורה הטוב, הטוב, הטוב ביותר ללמוד ממנו. ומי שמפרגן לעצמו את "הטוב ביותר", הוא מנהיג. אלפי תודות רמי!
מסלול
אומנות הבמה
רוני חן
היה פשוט מושלם !כל כך מעצים מעשיר ומחכים, 3 ימים של תוכן מקצועי מהשורה הראשונה פרקטי לשימוש ברמה גבוהה תוכן שמועבר בצורה חוויתית מלאה בעוצמה ובסופו של דבר נשאר בראש ואפשר להשתמש בה דקה אחרי שיוצאים משם. אני שוחרת מצויינות ופרפקציוניסטית עד כאב, ואצל רמי דבורה האלוף מצאתי בדיוק את זה! תודה רבה זכיתי
מאסטר במה
עדי צ׳זרה
רמי יקר, הייתה סדנה מצויינת. אתה באמת מעולה. היכולת שלך לקפץ בין אותנטיות, חדות והעברת אינפורמציה, להישאר אמין, תוך כדי שימת לב לכולם. לעשות שמח, להרים את המורל, להפעיל את הצוות ואותנו. מנהיג בהחלט. משהו משהו. שאפו וכל הכבוד! ואני ממש שמח שבאתי. מומלץ ומעולה
סגנונות תקשורת
ז'קלין בורכוב
חוויתי סדנת סגנונות תקשורת. הלכתי לשש שעות, ישבתי מרותקת. רמי דבורה מדייק, מקצוען, יורד לפרטים. עשה לנו אבחנה עם חוברת שידענו בדיוק איזה סגנון תקשורת אנחנו. מצחיק, היה פשוט משהו ברמה. לא הפסקתי לדבר. רבותיי, סדנה מומלצת מכל הלב
מסלול
אומנות הבמה
ציפי גליקמן
רמי היקר היה כנס מדהים, אנרגיה מטורפת שאי אפשר להסביר, המון חומר ברמה הגבוהה ביותר אין ספק שאחרי הכנס הזה השתדרגתי בכמה רמות תודה!
מסלול
אומנות הבמה
טוני "הזברה" אנטניר
"מזה שנים רבות אני מרצה ומעביר סדנאות. לסדנה הזאת שיניתי את המבנה בעקבות החומר שלמדתי והתוצאות היו מדהימות. כל זה קורה בזכות אדם מקסים - תודה רמי דבורה, בזכותך משתתפי הסדנה הפיקו מירב ונהנו שבעתיים, הטלפונים והפרגונים לא מפסיקים לבוא!"
מסלול
מסלול תוצאות
שרון אוחיון דרומי
רמי אלוף! סדנת סגנונות תקשורת היא סדנה חשובה לכל אחד שרוצה ליצור תוצאות טובות יותר בחיים בכל מערכות היחסים! ממליצה מאוד❤
סגנונות תקשורת
קרן אלון
רמי מרתק! מביא את כולו במאה אחוז לקהל שבא ללמוד. הייתי מהפונטת במשך 7 שעות , למדתי והעשרתי את חיי בכלי משמעותי.
מסלול
אומנות הבמה
אליאור זכאים
הגעתי לרמי כי רציתי לחדד את המיומנות שלי לעמוד מול קהל ולהתפתח. רמי דייק אותי איך עושים יותר בשפע, בכסף באישי ובעסקי. רמי יודע לקחת אותך מהנקודה שאתה נמצא בחיים ולנווט אותך ברמה המעשית איך לעשות את זה. כל זמן שאתה מתלבט אתה לא פה. אני רוצה להגיד תודה ענקית
סגנונות תקשורת
שרון בוזגלו
אני פעם שנייה חזרתי לסנדא הזו וחזרתי הפעם עם הבן זוג שלי
אני חושבת שזה כל כך מלמד וכל כך תורם לזוגיות,ובלי שום קשר לחיים עצמם.
הסדנא לא כבדה גם שיעור מלא בתוכן ודברים מעניינים והכי חשוב קורע מצחוק ממליצה בחום ומי שעוד לא קנה כרטיס שיקנה עכשיו!! כל שקל ואגורה שווה את זה.